
 
Târgul cochet de vinuri din inima Clujului
 
Buna dispoziție a Clujului a renăscut în ultimul weekend din martie, cel puțin în zona Parcului Central unde a avut loc târgul de vinuri WineUp.
 
Târgul de vinuri clujean WineUp Fair in Transylvania este primul din, sperăm noi, o lungă serie ce va urma. Ioana Micu și echipa au făcut o treabă excelentă în a transforma un târg de vinuri într-un concept cultural. Daca locația evenimentului a fost spuma, buna organizare a fost „șampania”.
 
Târgul a fost găzduit de vechiul Casino, restaurat de curând, din parcul central. Cladirea Casino este o aulă eclectică de inspirație vieneză, un veritabil palat al Clujului. Ce loc mai bun în care să te bucuri de vinuri fantastice?
 
Iar pentru că v-am obișnuit cu texte scurte și la obiect, vă spun punctat ce ne-a plăcut cel mai mult la acest eveniment:
- Organizarea și civilizația:
 
–  Standurile. Au fost fabricate special pentru acest eveniment, iar toate erau create la fel,  stilizate și moderne.
–  Magazinul. La ieșirea din târg era un spațiu special amenajat de unde vizitatorii își puteau lua vinurile care i-a impresionat.
–  Brățări în loc de bilete, pentru că îmi plac detaliile.
–  Master class-urile. Unii dintre greii industriei vinului naționale și internaționale au susținut cursuri despre vinuri, împărțite pe categorii: începători și cunoscători.
–  Paharele de vin gravate cu WineUp, din nou, pentru că îmi plac detaliile.
-  În fiecare seară a târgului aveau loc întâlniri WineUp  in the City în diverse localuri clujene.
- Pe lângă prezența  Moet Chandon, ne-am bucurat și de unele dintre cele mai cochete crame din țară: DAVINO, Petro Vaselo, Corcova Roy&Dâmboviceanu, Liliac, La Salina (s-au lansat în cadrul târgului), Nachbil,  Rătești, Villa Vinea, Vinca, Cramele Recaș, Crama Oprișor, Gramma, Crama Gîrboiu și alții. Lista completă o găsiți aici.
- Ne-am bucurat atât de oamenii extraordinari din industria vinului, cât și de tinerii curioși să o descopere.
 
Organizatorii spun că ideea conceptului WineUp Fair in Transylvania a apărut firesc ca o necesitate pe o nișă, pe piața de profil oferind un nou model de prezentare și promovare a vinului românesc pe plan național și internațional, noi îi aprobăm și-i apaludăm.
 
TEXT: Alexandra Hash   ▪ ▪ ▪    FOTO: Alina Iancu